Konzultace a poradenství

Zkoordinovat všechny činnosti tak, aby Vaše svatba byla vyladěná do posledního detailu zahrnuje spoustu času. Nabízíme Vám možnost domluvit si s námi BEZPLATNOU schůzku.  Setkání je velmi důležité, abychom  se vzájemně poznali, seznámili Vás se systémem naší práce, se základními radami, které jsou nutné pro plánování svatby. Zkrátka co vše je z naší strany možné.  Vy nám naopak řeknete svoji představu, jaké máte vize či přání.  Samozřejmě Vás seznámíme s orientačními ceníky našich služeb. Pokud se rozhodnete našich služeb využít, začnou společné přípravy. Stáváte se naším klientem a jsme Vám k dispozici na mailu či telefonu a velmi rádi Vám sdělíme naše rady či zkušenosti. Pro klienty pro které není možné využít osobních schůzek jsme k dispozici také na skypu. 

 

 

KONZULTACE

Ideální pro páry, které chtějí pomoci s určitým aspektem jejich svatby. Možná hledáte jen pravé místo pro svůj svatební obřad, vhodného svatebního fotografa nebo cateringovou firmu. Pro tyto účely slouží svatební konzultace. První informativní schůzka je vždy zdarma, jedná se o seznámení se se systémem naší práce. Úvodní konzultace probíhá osobně, mailem či telefonicky. Je nutné poznat, zda společně můžeme vytvořit dobrý tým pro plánování. Během schůzky zjistíme jako jsou Vaše představy o svatbě, Vaše plány a my odpovíme na otázky, které určitě budete mít.

 

Pokud se rozhodnete  nadále využít jen našich poradenských služeb či potřebujete další schůzky mimo rámec Vašich objednaných služeb nabízíme "poradenskou hodinku".

Cena za tuto službu je 300 Kč/hod. + náklady na dopravu 7 Kč/km

SVATBA NA KLÍČ

První schůzka je bezplatná, zde se pobavíme o celé Vaší svatbě. My pro Vás vytvoříme nabídku svatby na klíč. V případě, že Vám bude nabídka vyhovovat máte od podpisu smlouvy a složení zálohy nárok na 4- 5 konzultací v ceně či skype hovory. 

CELODENNÍ SVATEBNÍ KOORDINACE

V případě objednávky celodenní koordinace máte nárok na 2-3 schůzky před svatbou. Jedna schůzka probíhá na místě obřadu či svatební hostiny. 

 

Schůzka je zdarma pro lokality Blansko a okolí do 20 km. Pro vzdálenější místa 7 Kč/km.

 
 

KOORDINACE SVATEBNÍHO OBŘADU

Při objednávce koordinace svatebního obřadu má klient nárok na jednu konzultaci ke svatebnímu obřadu v kanceláři nebo na místě obřadu (schůzka je zdarma pro lokality Blansko a okolí do 20 km. Pro vzdálenější místa 7 Kč/km.

SCHŮZKA SE SVATEBNÍ FLORISTKOU

Hledáte osobu, která Vám vytvoří kompletní květinovou nabídku na Vaši svatbu? Kontaktujte nás a domluvte si schůzku s naší svatební floristkou. První schůzka je zdarma. Na základě domluvy dostanete nabídku na kompletní květinovou nabídku včetně přesného rozpisu kytek. Na základě této nabídky se rozhodnete, zda využijete služby naší svatební floristky.

Klienty, kteří si objednají tuto službu mají nárok na dovoz kytek a asistence svatební floristky zdarma (lokalita Blansko a okolí do 20 km). Jinak dle domluvy. 

Více zde: 

http://www.svatby-blansko.cz/Sluzby/kvetiny/

© 2014 Svatební salón Elysée. Všechna práva vyhrazena.
Design By: Betty Design | +420 776 645 756| buchtova@bettydesign.cz | NAŠI PARTNEŘI