KOORDINACE

Gratulujeme k Vašemu zasnoubení. Právě teď jste asi v okamžiku, kdy se ve Vašem vyhledávači často objevuje slovo "svatba" v různých spojeních. Spousta párů se také brzy začne cítit trošku zmateně ze všech informací co je nutné zařídit a rozhodnout. A to je pravá chvíle, kdy oslovit Vašeho svatebního koordinátora - manažera, plánovače, asistenta, kamaráda, designera. Osobu, která se orientuje ve svatbách a ví co je nutné zařídit právě teď.

 

 

 

SVATBA NA KLÍČ

Spousta klientů se ptá co si vlastně pod pojmem "SVATBA NA KLÍČ" představit. Jedná se o celkovou přípravy Vaší svatby od výběru termínu až po odchod posledního hosta. Nejdříve se sejdeme a probereme Vaše představy a jaké jsou možnosti. Na základě získaných informací Vám sestavíme nabídku, která bude obsahovat možné lokality pro Váš obřad, návrhy dodavatelů a cenovou nabídku. Pokud se Vám nabídka bude líbit dojde k uzavření smlouvy a my začneme naplno pracovat. Spolu s podpisem smlouvy je nutné složení zálohy, která slouží k pokrytí záloh pro dodavatele a na náklady spojené se začáteční organizací. Další zálohy jsou specifikované ve smlouvě dle dohody. Po svatebním obřadu je vystavená faktura s 10 denní splatností, celková suma již zahrnuje 10 % - 15 % odměnu pro svatebního organizátora.

 

 

  • neomezené konzultace
  • asistence při zkoušce šatů případně líčení, účesu
  • výběr tématu, styl Vaší svatby, květinovou výzdobu
  • výzdoba svatebního obřadu a svatební hostiny
  • výběr těch nejlepších dodavatelů se kterými komunikujeme, organizujeme schůzky a seznamujeme je se všemi důležitými informacemi
  • koordinace celého svatebního dne
  • dohled nad tradičními zvyky během celého dne
  • sestavení harmonogramu od ranních příprav až po odjezd novomanželů
  • zábavný program (komunikace se svědky, kamarády)
  • organizaci doprav
  • splnění veškerých požadavků a přání pro novomanžele, svatební hosty
  • závěrečný úklid
O všech krocích jste průběžně informování a vy rozhodujete zda ano či ne.  
 
 
Ušetříme Vám čas, který by jste strávili hledáním toho nejlepšího.

 

 

 

KOORDINACE SVATEBNÍHO OBŘADU

Koordinační plán – na základě Vašich přání sestavíme koordinační plán, který obsahuje vše od zaparkování, vítání hostů až po tradiční zvyky. Pochopíte jak bude svatební obřad probíhat, kdo kde má sedět, sestavíme hudební repertoár.... S tímto plánem také seznámíme matriku, pronajímatele místa pro obřad a hudbu, tak aby během svatebního obřadu vše mělo hladký průběh. 

Cena: 3.500 Kč (náklady na dopravu 8 Kč/km)


Tuto koordinaci je možné využít jen v případě objednávky přípravy svatebního obřadu nebo dekorace svatební hostiny agenturou. 

CELODENNÍ SVATEBNÍ KOORDINACE

  • 10 hodin práce dvou koordinátorů
  • 2-3 konzultace před svatbou na Vámi zvoleném místě či na místě obřadu, hostiny 
  • vytvoření koordinačního plánu celého dne od ranních příprav po večerní zábavu
  • výběr tématu, stylu svatby, květinové výzdoby
  • výzdoba svatebního obřadu a svatební hostiny
  • dohled nad tradičními zvyky během celého dne
  • komunikace s dodavateli, seznámení je se všemi důležitými informacemi
  • zábavný program (komunikace se svědky, kamarády)
  • splnění veškerých požadavků a přání pro novomanžele, svatební hosty

Cena: 10.000 Kč (náklady na dopravu 8 Kč/km).

 

 

 

Doplňkové služby

Asistent koordinátora

Služby asistenta využívám pro svatby s větším počtem hostů, složitými přejezdy apod. Je to vždy po dohodě s klienty 350 Kč/hod.

Cizojazyčné svatby dle domluvy

Náklady na dopravu

(schůzky, náklady na dopravu koordinátorek ve svatební den) 8 Kč/km

 

ČÁSTEČNÁ KOORDINACE SVATEBNÍHO DNE

U této varianty záleží na snoubencích kolik hodin chtějí využít služeb svatebního koordinátora. 

  • ranní přípravy + svatební obřad
  • svatební obřad, začátek hostiny, usazování hostů
  • svatební obřad, začátek hostiny, ubytování hostů či zábava 
Možnosti lze různě kombinovat dle přání klienta. 

Cena: dle počtu hodin koordinátora na svatbě

Rádi Vám budeme nápomocni i při přípravě jiných akcí - zásnubních večeří, rozluček se svobodou, obnově manželských slibů apod. 

© 2014 Svatební salón Elysée. Všechna práva vyhrazena.
Design By: Betty Design | +420 776 645 756| buchtova@bettydesign.cz | NAŠI PARTNEŘI